mój drogi gościu

Usiądź swobodnie z filiżanką kawy, zostań na chwilkę może na dłużej, zostaw po sobie znać- to tak mało a tak wiele

sobota, 14 stycznia 2012

Wszędzie biały puch

Zima, zima zima, pada, pada śnieg a ja jadę.......................
oj chciało by się pośpiewać, kiedy wokół tak skrzy się czapa białego puchu.
Moje dzieci gdy tylko go zobaczyły aż skakały z radości, zwłaszcza że u nas zaczęły się ferie zimowe a  perspektywa zimy bez śniegu, sanek i obowiązkowego bałwana nie była ciekawa.
Więc zaczęło się białe szaleństwo które nas dorosłych-kierowców nie cieszy już tak bardzo :)
Cieszy nas za to fakt że cieszy tych małych  heheheh ale mi się napisało

Szkoda że nie każdy z nas dorosłych potrafi się cieszyć małymi rzeczami często zapominając jak one są ważne



Więc korzystajcie gdyż nie wiadomo ile będzie nam dane. Wkładajcie ciepłe czapki, wygodne buty
i na sanki a przy tej okazji róbcie zdjęcia emocji hmm- może warto zorganizować foto konkurs 
np: pod tytułem Dorosłe szaleństwa na śniegu : ) Podejrzewam że było by bardzo trudno wybrać najlepsze a niektóre zaskoczyły by nas niezmiernie
                                                               SZALEJCIE !!!!!!!!!!!


2 komentarze:

  1. Z tymi małymi rzeczami to masz całkowitą rację, u nas nie ma białego puchu a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli się na coś bardzo czeka to na pewno nadejdzie, więc wypatruj i szalej :)

    OdpowiedzUsuń