mój drogi gościu

Usiądź swobodnie z filiżanką kawy, zostań na chwilkę może na dłużej, zostaw po sobie znać- to tak mało a tak wiele

niedziela, 29 stycznia 2012

Zabawa- Nasze ulubione seriale

Dzisiaj zostałam zaproszona przez Dianę , prowadzącą bloga Diana art z pięknymi świecidełkami i nie tylko , do zabawy :
,,Nasze ulubione seriale"





co jest dla mnie wyróżnieniem i sprawiło mi przyjemność ( zapowiada się udana niedziela :) ) gdyż odkąd zaczęłam prowadzić bloga ( od niedawna) jest to moja pierwsza zabawa, i była ona jedną z pierwszych osób które zostawiły po sobie znak na moim blogu ,w postaci komentarza- zatem dziękuję za zaproszenie


Kiedyś nie oglądałam seriali z racji braku czasu, odkąd jednak jestem na urlopie wychowawczym dla zabicia czasu, poskromienia bezsenności czy też dla czystej przyjemności oglądam::

Dr. Haus


Serial o pracy lekarzy, oraz jednego genialnego diagnosty , Dr. Gregorego Hausa  którego inteligencja nie idzie w parze z miłym sposobem bycia i podejściem do pacjenta. Nie lubi ich zakładając że wszyscy kłamią bądź nie mówią prawdy.

The Vampire Diaries


Serial o Wapirach ich kłopotach, próbie przetrwania miłościach. Nie zawsze ktoś kto chce cię ugryść robi to aby się najeść ;) Walka dobra ze złem miłości z pożądaniem 



Bones


Nawet kości mają coś do powiedzenia i właśnie o tym jest ten serial. Bardzo inteligentna pani Dr Brenan i jej ekipa

True Blood


Czysta krew. Po raz kolejny wampiry :)


CSI Miami



Jeden z najlepszych seriali kryminalnych jaki widziałam . 



Kryminalne zagadki Nowego Jorku



Policjanci w NY maja pełne ręce roboty, trzeba mieć nie tylko spryt ale i inteligencję by w tak dużym mieście poskładać elementy dowodowej układanki 



Grey's Anatamy


Praca chirurga nie zawsze jest miła i wszystko idzie gładko, ale jeśli jest zgrana ekipa wszystko jest możliwe. Serial medyczny

Na pewno znalazło by się cos jeszcze o czym zapomniałam ale myślę że wystarczy.

Do zabawy zapraszam :


Bartas de:http://bartasde.blogspot.com/
mężczyznę który ma mega talent i pasję


Kasia i Ola -http://wampiryrzadza.blogspot.com
po prostu trzeba zajrzeć

Dorotus76-http://mojewypieki.blox.pl
która powoduje że życie jest słodsze

http://miedzyczas.blogspot.com
tworząca rzeczy które cieszą nie tylko oczy ale radują też duszę

monika -http://monikowo.blogspot.com-pasja i piękne szycie

Wiola-http://bezdomna.szafa.blogspot.com
jak to sama napisała,, takie tam..szycie , dłubanie i życia umilanie" osoba o wielkim sercu

ZASADY ZABAWY
1) umieść logo zabawy na swoim blogu
2) Napisz przez kogo zostałeś/aś zaproszona/y
3)Zaproś co najmniej 5 osób do zabawy
4) Wymień i opisz swoje ulubione seriale







5 komentarzy:

  1. Dziękuję, dziękuję :)
    Dra Housa widziałem może z dwa odcinki. Nie porwał mnie, bo mam uprzedzenia do służby zdrowia ;)
    CSI słyszałem tylko, że takie coś jest, możliwie, że widziałem jakiś odcinek bezwiednie. Reszty nie znam i się bez bicia przyznaję ;)
    Pozdrawiam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Nie każdy lubi to samo, jednak w tej zabawie chodzi o to abyś na swoim blogu podzielił się z nami informacją jakie ty lubisz seriale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie . Przepraszam , że tak późno , ale w tygodniu byłam trochę zajęta (uczęszczam do szkoły do klasy mat/fiz) Oczywiście , że weźmiemy udział w zabawie .

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wyjdzie, że Cię zabawami zadręczam, hmmmm
    Zapraszam na mego bloga gdzie znajduje się dla Ciebie wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba aż tak źle to nie wygląda, poza tym to bardzo miłe móc bawić się z innymi.

    Zajrzałam na bloga i bardzo dziękuję za to wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło.

    OdpowiedzUsuń