mój drogi gościu

Usiądź swobodnie z filiżanką kawy, zostań na chwilkę może na dłużej, zostaw po sobie znać- to tak mało a tak wiele

niedziela, 15 stycznia 2012

Tort

Dzisiaj robiąc porządki w komputerze wyrywając trochę czasu między spacerem a obiadem znalazłam zdjęcia Tortów które robiłam jakiś czas temu ,postanowiłam więc je wam pokazać.
Nie są jakimś dziełem sztuki czy arcydziełem, ale wszystko co robi się samemu cieszy tak samo było i przy pieczeniu tych i innych tortów. :) Bardzo lubię je robić to wielka frajda

Jasny biszkopt, krem budyniowy,
Tort urodzinowy mojej chrześniaczki :)





ciasto czekoladowe , krem czekoladowy i jak widać wierzch również. 
Tort dla miłośnika czekolady, czyli Tort urodzinowy dla kolegi :)




Kiedy już się w sobie zbiorę napiszę przepisy, abyście mogli i wy spróbować upiec a następnie delektować się tymi Pysznościami


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz