mój drogi gościu

Usiądź swobodnie z filiżanką kawy, zostań na chwilkę może na dłużej, zostaw po sobie znać- to tak mało a tak wiele

czwartek, 4 grudnia 2014

Testowanie

Zapewne wielu z was widząc reklamę jakiejś nowości w TV zastanawia się
czy reklama nie kłamie. Postanowiłam przeprowadzić dla was testy różnych produktów i podzielić się uwagami.
      Dzisiaj na pierwszy ogień idą
Kapsułki piorące PERSIL EXPERT COLOR DUO CAPS 

Producent zapewnia iż piorą przedziale temperatur 20-60 stopni ,

Niestety w 1 teście- u mnie w temperaturze 30 stopni zupełnie się nie sprawdził, a dodatkowo w bębnie pozostała nierozpuszczona żelowa powłoka kapsułki.

2 test- temperatura 40 stopni -żeby nie było za łatwo użyłam ,,roboczych " spodni męża
po praniu zauważyłam zdecydowanie lepsze efekty niż w pierwszym teście ( niestety nie posiadam fotek)

Kapsułki rozpuściły się całkowicie, większość plam została usunięta
Nie dodawałam płynu do płukania, a mimo to pranie niczym sie nie różniło od tego ,,po płukaniu" a dodatkowo miało delikatny i bardzo przyjemny zapach

W skali 1-5, całość oceniam na 4




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz