mój drogi gościu

Usiądź swobodnie z filiżanką kawy, zostań na chwilkę może na dłużej, zostaw po sobie znać- to tak mało a tak wiele

poniedziałek, 12 listopada 2012

Torba worek -Ujęcie drugie

Nareszcie udało się.
Po długiej i nieoczekiwanej przerwie znowu mogę tutaj napisać.
         Odwiedzałam wasze blogi i nie mogłam się nadziwić waszej kreatywności i pomysłom.

Ja niestety nie wyczarowałam takich pięknych rzeczy jak niektórzy z was, ale............ wyszyłam kilka obrazków i zrobiłam
DRUGIE podejście do torby.

Torba typu worek, w kolorze pomarańczowym








W środku torby znajduje się jedna większa kieszeń, oraz trzy mniejsze na takie rzeczy jak, telefon , 
kalendarzyk itd itp co komu pasuje :)



Materiał dosyć sztywny , jak drelich mimo tego dno dodatkowo usztywniłam wszywając w środek wkładkę z ekologicznej skóry.Ciężko było szyć ale jakoś się udało
, natomiast podszewka z bawełnianego płótna takiego trochę poszewkowego, mnie odpowiadał :)Nie posiada zapieńcia,  to co chcemy wrzucamy jak do worka
Torba bardzo pakowna i najważniejsze, rączki nie urwą się nawet gdy zapakujemy w nią ekstremalne zakupy :)


Z tego szycia musiało być coś również dla drugiej mieszkającej w domu więc postała:

Mini torebka z przegródką i posiepanym paskiem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz