mój drogi gościu

Usiądź swobodnie z filiżanką kawy, zostań na chwilkę może na dłużej, zostaw po sobie znać- to tak mało a tak wiele

wtorek, 24 stycznia 2012

Torba worek

Od dawna podobają mi się torby -worki, chciałam taką uszyć niestety mimo wielu poszukiwań nie trafiłam ani na wykrój ani Tutoriale.
Widziałam wiele pięknych worków na blogach ale niestety samym patrzeniem się nic nie uszyje zwłaszcza jeśli się tego nigdy nie robiło, a do niektórych rzeczy nie ma się dostępu ;(
Postanowiłam spróbować sama metodą prób i błędów.
Wydawało mi się iż najlepszy będzie materiał lekko sztywny ale i cienki bo przecież to moja pierwsza torba, szkoda mi było czegoś fajnego na zmarnowanie .
Zrobiłam formę na papierze, składałam, przykładałam do materiału do siebie aż w końcu po kombinacjach iście alpejskich zrobiłam worek :)

Nie jest to mistrzostwo świata zwłaszcza że mógłby robić za podszewkę do worka niż samą torbę ale myślę iż na skrawki materiału będzie w sam raz :)








W poprzednim poście pokazałam wam również uszytą przeze mnie tunikę dla córeczki
Oto ona na właścicielce

:)






Trochę wstydliwa ta moja modelka więc...musi wystarczyć to co widać





3 komentarze:

  1. Na modelce znacznie lepiej od razu widać że mama ma wielki talent :)A torba worek też fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za miłe słowa. To moja pierwsza torba szyta bez szablonu tak bardziej na wyczucie więc mam nadzieję, że następna będzie bardziej podobna do torby. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będą jeszcze lepsze praktyka czyni mistrza, zapraszam Cię do serialowej zabawy szczegóły znajdziesz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń