mój drogi gościu

Usiądź swobodnie z filiżanką kawy, zostań na chwilkę może na dłużej, zostaw po sobie znać- to tak mało a tak wiele

środa, 11 stycznia 2012

Słodki początek

Od czegoś trzeba zacząć więc dlaczego nie na słodko, nie mniej jednak nie będzie to blog o wypiekach lecz o wszystkim co kryje się w zakamarkach mojej wyobraźni upychanych skrupulatnie niczym w kufrze z nadzieją na rychłe odkurzenie, marzeniach tworach zrodzonych w umyśle i wykonanych ze starannością i pasją.

Niewiele wiem o prowadzeniu bloga, jak dodawać zdjęcia itd jednak na wszystko przyjdzie czas .......:)

Zapraszam was zatem do zaglądania do mojego kuferka i obserwowania moich poczynań .




miało być na słodko więc .....

Pierwszy tor urodzinowy na pierwsze urodziny mojej córeczki Natalii

Tort biszkoptowy z kremem jogurtowym bitą śmietaną i sosem truskawkowym:) 
Słodka przyjemność
która bardzo szybko się rozpłynęła.................w ustach gości. 


1 komentarz:

  1. No to ja już dołączam do grona obserwatorów i czekam z niecierpliwością by sprawdzić co w tym swoim kuferku blogowym umieścisz :))
    Pozdrawiam i zycze wytrwałości w prowadzeniu bloga :))

    OdpowiedzUsuń