mój drogi gościu

Usiądź swobodnie z filiżanką kawy, zostań na chwilkę może na dłużej, zostaw po sobie znać- to tak mało a tak wiele

poniedziałek, 13 lutego 2012

Czekając na

Czekając na paczuszkę z igłami do maszyny które są mi niezbędne gdyż okazało się iż materiał z jakiego wymyśliłam sobie torbę, jest za gruby dla tych które posiadam nie marnowałam czasu.
Pogrążyłam się w przyjemności , ekstazie, kradnąc czas swoim dzieciom, codziennym zajęciom, snom.
I tak znużona w fotelu , okryta ciepłym kocem  bądź też z doskoku, wyrywając po słowie-czytałam.
Czytałam, czytałam.
Tym razem nie nastawiałam się na konkretny gatunek, autora, poszłam za ciosem i w ten oto sposób trafiłam
na




Lustro Czasu- Anny Piega która mnie nie specjalnie urzekła więc nie będę się rozpisywać na jej temat aby nie wpływać swoją opinią na innych którym być może się bardzo podobała

Siódmy rok- Agaty Kołakowskiej
podeszłam do niej dość sceptycznie, bo nie ten autor , nie ten gatunek,
jednak moja próżność została bardzo mile  połechtana .

Książka opowiada o życiu, o naszych odczuciach ukrywanych pragnieniach, czasem przytłaczającej nas codzienności . O wartościach jakie zatracając się w codzienności gubimy a przecież niekiedy wystarczyło by się na chwilę zatrzymać .
O miłości która niekiedy lepiej smakuje na zimno, że czasami warto odejść by wrócić i pokochać mocniej.
Z mojej strony to wszystko po więcej .........sięgnijcie do książki, ja na pewno wrócę jeszcze do tej autorki.

Spokojnej nocy *:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz