mój drogi gościu

Usiądź swobodnie z filiżanką kawy, zostań na chwilkę może na dłużej, zostaw po sobie znać- to tak mało a tak wiele

środa, 11 stycznia 2012

Za-malowane


Ponieważ ostatnio istnieje moda na naklejki ścienne i inne dekoracje poza standardowymi tapetami ja postanowiłam ozdobić ścianę dzieciom za pomocą farby i pędzla.Stwierdziłam iż jest to tańsza perspektywa dla fototapety.
To moja pierwsza taka akcja więc proszę o wyrozumiałość, ja byłam jednak zadowolona z efektu zwłaszcza że czasu było bardzo mało między lekcjami, karmieniem i kupkami :)




Przepraszam za jakość zdjęć, były wykonane telefonem komórkowym 

projekt i wykonanie -anioletta 



3 komentarze:

  1. Super wykonanie :)
    Ja też sama sobie namalowałam tygrysa na ścianie :) I jestem z niego dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Dzwoneczek! Masz talent dziewczyno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję, mam nadzieję , że gdy zabiorę się za następne arcydzieło malarstwa-ściennego pójdzie mi lepiej , chociaż każda własna praca cieszy.

    OdpowiedzUsuń